Doe de gratis test: ben ik hoogsensitief?

Je ontvangt tips en inspiratie via de mail en blijft op de hoogte van mijn aanbod.
Je kunt je hiervoor altijd uitschrijven. Zie mijn privacyverklaring.

3 gouden meditatietips voor HSP’s

Vroeger hield ik helemaal niet zo van meditaties. Ik ben van nature best wel ongeduldig hihi. Vaak vind ik meditaties erg lang en word ik er soms zelfs onrustiger van dan rustig. Dan gaan mijn gedachten juist alle kanten op in plaats van dat ik er chill van wordt.

Maar toch maak ik tegenwoordig ontzettend veel gebruik van mediteren in mijn dagelijkse leven en geeft het me juist heerlijke rust!

Dat komt omdat ik bij het mediteren gebruik maak van 3 uitgangspunten die ik graag met je deel.

Deze 3 tips zie ik echt als gouden tips, omdat – als je ze toepast – je pas echt kunt gaan genieten van mediteren. Zonder dat je gedachten constant met je aan de haal gaan.

Tip 1:

Hou het kort.
Dit is echt een gouden tip. Want veel mensen gaan zitten en denken dan super veel. Ze horen dan dat ze niet moeten denken en denken dan nog veel meer. Wie heeft bedacht dat je minstens een half uur stil moet zitten? Dan gaat iedereen toch aan van alles denken? Pas bij veel ervaring met mediteren kun je eventueel zo lang gaan mediteren. Maar dat is helemaal niet nodig om uit mediteren ontspanning te halen. Zitten hoeft sowieso niet eens, je kunt ook lekker liggend mediteren.

Tip 2:

Zie het als jouw momentje om te aarden.
Hier zie ik het ook veel fout gaan. Mediteren wordt gezien als alwéér iets waar tijd voor moet worden gemaakt. Of als iets dat veel te zweverig is. Maar ik wil juist niet dat jij als HSP gaat zweven, ik wil juist dat jij gaat aarden. Daar heb je als HSP veel meer aan. Als je meditaties gebruikt om te aarden, dan voel je je veel steviger in je schoenen staan. En als je ze dan ook nog ziet als een super fijn momentje voor jezelf dan wordt het pas echt leuk!

Tip 3:

Het hoeft niet de hele tijd in stilte.
Ik heb eens een meditatie training gehad waarbij ik een uur stil moest zitten. Nou ik heb nog nooit zoveel nagedacht als tijdens die uren. Nu ik vaker mediteer kan ik meer genieten van langere tijd stilte, maar als ik me echt onrustig voel dan vind ik juist een geruststellende stem heel erg fijn. Daarom is geleide meditatie zo fijn. Een rustige stem die jou begrijpt, geruststelt en begeleid. Een stem die je begeleid naar rust en vervolgens stil is om jou te laten genieten van de stilte.

Deze 3 gouden tips heb ik verwerkt in Super Snel Super Chill: het bevat geleide meditaties die niet langer duren dan 10 minuten. Meer heb je echt niet nodig om je super chill te voelen.

Bovendien zijn alle meditaties in Super Snel Super Chill speciaal gemaakt voor jou als hoog sensitieveling. Dat geldt ook voor de visualisaties, de peptalks en de affirmaties. Super Snel Super Chill is helemaal HSP proof.

Je kunt nu nog gebruik maken van de bijzondere introductiekorting zodat je het voor jou niet €87,- is, maar slechts €37,-

Aanmelden doe je via Supersnelsuperchill.nl 

Dan krijg je direct toegang tot de online academie waar alle meditaties, visualisaties, peptalks en affirmaties voor je klaarstaan.

Voor altijd, waar en wanneer jij ze maar nodig hebt. Je zet ze zo op je telefoon of tablet en hebt ze daardoor altijd bij de hand als je je super snel super chill wilt voelen.

Liefs,

Daphne

 

 

 

 

PS Weet je niet of je hoog sensitief bent? Hier vind je de zelftest: https://rustenrein.nl/hoogsensitieftest/

Een superfijn kanaal om jezelf te laten inspireren is Instagram.

Hier kun je me volgen, via de Instagram Verhalen deel ik veel van mijn leven en het omgaan met mijn hoog sensitiviteit. Gezellig je daar te treffen 🙂


← Terug naar overzicht

Heb je vragen? Mail me! daphne@rustenrein.nl

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *